Case study
Robimy smaczne social media dla Madej Wróbel
Słowem wstępu
Nasz Partner Madej Wróbel działa w branży mięsno-wędliniarskiej. Na swoich kanałach w mediach społecznościowych prezentuje produkty, nawiązując do śląskości i regionu, z którego wywodzi się firma. Marka istnieje na rynku już od wielu lat, dzięki czemu udało się jej zgromadzić dużą liczbę odbiorców na Facebooku. Niestety aktywność użytkowników, jak i zasięgi publikowanych postów nie były satysfakcjonujące. Z kolei profil Madej Wróbel na Instagramie powstał niedawno, przez co ilość fanów była tam niewielka.
Posty organiczne i płatne na FacebookuPosty organiczne i płatne na InstagramieInfluencer MarketingKreacje graficzneKonkursyContent Marketing
Co zrobiliśmy dla naszego Partnera?
Naszą współpracę z marką Madej Wróbel rozpoczęliśmy od analizy jej kanałów w social mediach i opracowania strategii komunikacji. Zaprojektowaliśmy również spójną identyfikację wizualną, którą wykorzystujemy w tworzeniu treści i grafik do postów. Dodatkowo zaproponowaliśmy naszemu Partnerowi kilka propozycji tematycznych, w których skupiliśmy się na budowaniu relacji z marką i przedstawieniu produktów.

Działania na Facebooku:
- Palcem po mapie Śląska – zachęcamy użytkowników do zwiedzania tego regionu.
- Śląski przepis na… – przedstawiamy najpopularniejsze dania regionu z wykorzystaniem produktów Partnera.
- Śląsko godka – przybliżamy znaczenie śląskich słów
Latem przeprowadziliśmy minizabawę dotyczącą grillowania, która polegała na dodaniu zdjęcia w komentarzu pod postem, na którym użytkownik grilluje w gronie najbliższych.
Od czerwca prowadzimy na Facebooku płatne działania reklamowe, dzięki którym zwiększamy zasięg i docieramy do większej liczby odbiorców.
Działania na Instagramie
Zadbaliśmy o to, aby treści publikowane na profilu były dopasowane kolorystycznie oraz tematycznie, dzięki temu feed Instagrama Madej Wróbel pasuje do charakteru marki.


0
nowych obserwujących na Facebooku w okresie 1.03 – 31.10.
0
followersów na Instagramie (konto zakładane od nowa)
0
O tyle większe od wcześniej założonego KPI było we wrześniu zaangażowanie użytkowników pod postami z płatnych kampanii na Facebooku