Case study

Robimy smaczne social media dla Madej Wróbel

Słowem wstępu

Nasz Partner Madej Wróbel działa w branży mięsno-wędliniarskiej. Na swoich kanałach w mediach społecznościowych prezentuje produkty, nawiązując do śląskości i regionu, z którego wywodzi się firma. Marka istnieje na rynku już od wielu lat, dzięki czemu udało się jej zgromadzić dużą liczbę odbiorców na Facebooku. Niestety aktywność użytkowników, jak i zasięgi publikowanych postów nie były satysfakcjonujące. Z kolei profil Madej Wróbel na Instagramie powstał niedawno, przez co ilość fanów była tam niewielka.

Cel:
Pozyskanie nowych fanów zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie, oraz zwiększenie zaangażowania obecnych obserwujących. Czas trwania kampanii: marzec 2021 r. – październik 2021 r.
Klient:
Madej Wróbel
Zakres działań:

Posty organiczne i płatne na FacebookuPosty organiczne i płatne na InstagramieInfluencer MarketingKreacje graficzneKonkursyContent Marketing

Co zrobiliśmy dla naszego Partnera?

Naszą współpracę z marką Madej Wróbel rozpoczęliśmy od analizy jej kanałów w social mediach i opracowania strategii komunikacji. Zaprojektowaliśmy również spójną identyfikację wizualną, którą wykorzystujemy w tworzeniu treści i grafik do postów. Dodatkowo zaproponowaliśmy naszemu Partnerowi kilka propozycji tematycznych, w których skupiliśmy się na budowaniu relacji z marką i przedstawieniu produktów.

Kreacje na facebooku

Działania na Facebooku:

  • Palcem po mapie Śląska – zachęcamy użytkowników do zwiedzania tego regionu.
  • Śląski przepis na… – przedstawiamy najpopularniejsze dania regionu z wykorzystaniem produktów Partnera.
  • Śląsko godka – przybliżamy znaczenie śląskich słów

Latem przeprowadziliśmy minizabawę dotyczącą grillowania, która polegała na dodaniu zdjęcia w komentarzu pod postem, na którym użytkownik grilluje w gronie najbliższych.
Od czerwca prowadzimy na Facebooku płatne działania reklamowe, dzięki którym zwiększamy zasięg i docieramy do większej liczby odbiorców.

Działania na Instagramie

Zadbaliśmy o to, aby treści publikowane na profilu były dopasowane kolorystycznie oraz tematycznie, dzięki temu feed Instagrama Madej Wróbel pasuje do charakteru marki.

Rezultaty

0

nowych obserwujących na Facebooku w okresie 1.03 – 31.10.

0

followersów na Instagramie (konto zakładane od nowa)

0

O tyle większe od wcześniej założonego KPI było we wrześniu zaangażowanie użytkowników pod postami z płatnych kampanii na Facebooku